Τρίτη 25 Μαΐου 2010

ΕΥΡΩvision

Γεια σας και πάλι μάγκες ! Τώρα που τελείωσε ο ημιτελικός της ευρωvision και ο Αλκαίος πέρασε στην επόμενη φάση και φεύγοντας το τρομερό άγχος που ένιωθα όλη την εβδομάδα , πλέον μπορώ να γράψω ήρεμος και με καθαρό μυαλό για την Εθνική που σήμερα έφερε <<Χ>> με την Βόρεια Κορέα . Καθώς έγραφα όμως λέω γιατί να γίνω γραφικός και να ασχοληθώ πάλι με 11 μαντράχαλους που κυνηγάνε σαν τα βόδια μια μπάλα ; Έτσι θα γράψω για αυτόν τον καταπληκτικό διαγωνισμό της eurovision . Σήμερα λοιπόν την ώρα που ξύπνησα και άνοιξα την τηλεόραση παρατήρησα πως όλα τα κανάλια μιλούσαν για αυτόν τον διαγωνισμό , όπως γίνετε και κάθε χρόνο φυσικά . Αφού είδα για την Γερμανίδα που νομίζει πως είναι η Τζούλια , για τον σκηνοθέτη που φυσικά είναι κομπλεξικός με την Ελλάδα (γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε οι κακοί σκηνοθέτες κάθε φορά έχουν κάποιο ιδιαίτερο κόμπλεξ με την Ελλάδα) και γενικά όλα αυτά που λένε κάθε φορά τα γνωστά , με έκαναν να σκεφτώ...Μήπως δεν θέλουμε τελικά την πρώτη θέση ;; Φανταστείτε να βγούμε πρώτοι και να πρέπει να διοργανώσουμε εμείς του χρόνου την ευρωvision . Ο κόσμος δεν έχει να φάει και η οικονομία πάει...άστε το καλύτερα ! Μήπως με αυτό το σκεπτικό στείλανε τον Αλκαίο ; Μια χαρά τον είδα τον Γιώργο πάντως σήμερα . Έ ρε γέλιο που θα ρίξουμε έτσι και βγει πρώτος...Έχουμε να γίνουμε ακόμα περισσότερο ρόμπα στην Ευρώπη...Αν και δεν είμαι μεγάλος φαν αυτού του διαγωνισμού είμαι περίεργος αν τελικά βγει η Ελλάδα πρώτη τι θα γίνει...

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το συζητήσανε αυτό το θέμα για το τι θα γίνει εάν βγούμε πρώτοι και είπανε πως θα μπορούμε να διοργανώσουμε την eurovision και με λίγα χρήματα :P

Δημοσίευση σχολίου

ULTRAS HELLAS

ULTRAS HELLAS



About Me

UltrasHellas
Καλοσωρίσατε στο προσωπικό blog μου . Απο εδώ θα διαβάζετε διάφορα δικά μου κείμενα ή θέματα απο άλλα blog και σελίδες , όπως και θα μπορείτε να ακούσετε τα αγαπημένα μου τραγούδια . Κάποιες απόψεις δικές μου γύρω απο ορισμένα πράγματα μπορεί να μην σας αρέσουν , να σας προβληματίσουν ή και να σας νευριάσουν κάποιες φορές . Αυτό είναι δικό σας πρόβλημα αφού ποτέ δεν φοβήθηκα να πω αυτά που πιστεύω και ούτε ντρέπομαι γι'αυτά . Για πολιτικά θεωρώ πως είναι χάσιμο χρόνου να ασχοληθώ μέσα απο εδώ , βασικά για να είμαι ακριβής εννοώ κομματικά καλύτερα διότι πολιτική δεν είναι ΜΟΝΟ τα κόμματα... Λίγα πραγματάκια για να γνωρίζετε για μένα λοιπόν . Σπουδάζω γραφιστική και λατρεύω την μουσική . Συγκεκριμένα την ελληνική underground hiphop . Επίσης αυτό που είναι το πάθος μου είναι η μπάλα - συγκεκριμένα η οπαδική κουλτούρα , το street art αλλά μεγάλη μου αγάπη είναι και η γραφιστική την οποία δεν την βλέπω απλά ως ένα επάγγελμα. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε μέσα απο τις αναρτήσεις...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ ! :: Psychasthenic ::
Προβολή πλήρους προφίλ